En skvätt av hemlängtan

Nu sitter jag och Jempa i mitt rum och lyssnar på musik, spansk dessutom. Det finns faktiskt många bra låtar på spanska! Har en favorit som jag och pappa lyssnade på ofta när vi var i spanien i somras! Åh om 17 dagar kommer mamma o pappa hit! LÄNGTAR!  
 
Förut när jag och Jempa kom hem från våran powerwalk så kollade jag på instagram och såg att Wille (min "lillebror"/kompis) hade taggat mig i en sak där det stod att han längtade efter mig. Då kom det tårar och jag fick lite hemlängtan och passade på att öppna ett av mina hemlängtanbrev som jag fick av några ebba tjejer innan jag åkte. TACK TJEJER! Åh vad ni är bra. Brevet innehöll massa härliga minnen. Vill inte säga för mycket men jag blev verkligen nostalgisk och glad när jag läste mitt första hemlängtanbrev. Det hade ni lyckats bra med!!! Saknar er super mycket. <3 
 
Förlåt för sämst kvalite men jag orkar inte ta med kameran så det får bli macen. 
 

 
Nu ska jag plugga lite mer sne blir det duschen och tidigt i säng! 
BESO
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0