En helg med bara massa mys.

Tänker gå igenom dagarna lite snabbt bara. 
 
Fredagkvällen var mys. Vi möttes några tjejer på stranden där vi satt och pratade, lyssnade på musik, tog massa kort och sånt. Det var verkligen super mysigt. Förra året när det var varmt brukade vi ju hänga vid piren, men stranden är mycket mysigare! Kvällen/natten var lite mindre mysig. Tror det är den konstigaste/kaosigaste utgången någonsin. 
 
Lördagen var regning, men mysig. Vid 15 gick jag och Jempa hem till abuelo och abuela där Li (hon som bodde i min värdfamilj förra året) och hennes mamma var och hälsade på! Vi satt i sofforna och pratade en stund, det var kul att höra hur förra året var och jämföra saker osv. Förra året verkar ha varit liite galnare än detta året haha. Liza brukar säga att detta året är så lugnt o fint, hehe me gusta. När Li och hennes mamma åkt hade vi påsktapas med huur mycket mat som helst! När vi ätit klart började jag och Jempa våran promenad hem mot Los Pacos igen, i regnet. Tycker faktiskt att regn är mysigt, iallafall här nere. På kvällen mötte jag upp Sara, Elin och Madde. Vi hade en grym kväll. Jag sov hemma hos Elin, vilket är såå skönt eftersom hon bor mycket närmare än Los Pacos. Vi kom hem senare än planerat och satt uppe ett tag hemma hos Elin och skrev lite med Sara. Det var kul. 
 
Söndagen var mysig den med. Jag och Elin vaknade sent, vi låg kvar i sängen tills 13. Sen hände vi hemma hos Elin i hennes soffa tillsammans med Malleman och Bells. Vid 17 mötte Jempa upp mig så gick vi hem, i regnet. I pyamas. Hemma på kvällen åt jag, pluggade och kollade på serier. Städa hann jag även göra. 
 
Rekord fula bilder. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0