På min gata i stan..

När klockan ringde i måndags klockan 08 trodde jag att det var ett skämt. Fanns inte en chans att jag skulle orka ta mig ur sängen då, så jag låg kvar en stund vilket betydde stress och stress. Dagen var bra men jag var trött. På kvällen blev det mat och balklänningsprovande.
 
 
Igår, tisdag, fick jag gå till skolan själv eftersom Jempa har blivit sjuk. Skoldagen var bra, gick från 9-14:20 m3n stannade kvar så kom inte från skolan förens 19:30. Då hade jag dock varit på körskolan en stund och mött upp Jempa. Medans vissa dansade salsa satt jag och några och pluggade. Ni anar inte hur mycket vi har i skolan nu. Inte kul någonstans...Kvällen hemma blev lugn med godis, mat, kaozgruppen, prat med pappa och plugg. Vi har en historia uppgift just nu som faktiskt är lite intressant. Den handlar om sydafrika och man ska kolla på massa youtubeklipp. Vet inte varför jag sa det, men nu vet ni det haha. 
 
Är sämst på att ta bilder i skolan, ska bli bättree
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0