-

26 maj. 
En sväng till Malaga på morgonen sen hem till Lisa och Ellen A där vi myste en stund innan Ellen K skrev till oss på facebook och sa att det var champinjonsås i bamba. 20 minuter senare stod vi i bamba redo för mat. Efter maten hade vi spanska nationella. Nästan lite kul om man får säga det? Kul att lämna salen för en gång och känna "shit, jag förstod allt." hehe. Det var en jobbig dag med 3 prov och en inlämning. Efter skolan följde jag med Lisa, Ellen och Bella till E&L:s pool där vi pluggade. Efter en stund kom även Björn. Bella var min privata mattelärare, så snäll. Påvägen hem till Los Pacos följde jag med Bella hem för att låna en tröja. En av de finaste tröjorna jag haft på mig om jag ska vara ärlig hehe. Sen blev det lite kramkalas eftersom hon åkte till Sverige dagen efter för att gå på Bal. När jag kom hem låg det ett paket i mitt rum. Mamma o pappa hade skickat goodis!!! På kvällen blev det mys i Jempas säng med jordgubbar, nutella och godis hehe. Sen blev det psykologiuppsats för hela slanten som skulle in 23:59. Jag skicka in den 23:58. like a bossss. 
 
 
 
27 maj.
Tisdagen var hur lugn smo helst. Eftersom idrott 2 var ute och hajkade var vi oerhört få i skolan, vilket var så mysigt. Vi var typ 10 stycken på varje lektion. När hajkarna kom tillbaka var de helt döda haha. När madde, Elin o Elvis kom upp för trappan vid 15 tiden slängde de sig direkt på golvet. Jag o madde gjorde lite på våran engelska redovisning. Innan salsan började vid 17 hade vi lite sent firande för Elvis ute på skolans terass. Vi åt jordgubbar, nutella, choklad och Elvis fick sin efterlängtade havremjölk från svensken haha. När de andra sedan dansade salsa satt jag och Ellen o pluggade. Fick gjort en hel del men det blev även mycket sjungande. Låtarna som går på spotify är alla svenska låtar från Frost. Jempa och jag kör dagligen sångstunder med duetter. Mamen börjar nog tröttna på oss snart hehe. På natten började vi alla inse att vi kanske ville köpa en lägenhet och bo kvar här ett år till. Det började spridas planer...
 
 
 
28 maj.
Igår gjorde jag biptest igen. Friviligt hehe men jag tycker att det är kul! På kvällen blev det körlektion och sen mys i mitt rum med plugg och film. Hände inte så mycket mer. 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

BÄSTA konversationen hahah

2014-05-31 @ 17:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0