Äntligen.

NU ÄR JAG IKAPP MED BLOGGANDET!
Dagen började med engelska redovisning. Det hela var ett skämt. Jag säger bara teknikproblem, fel power piont, improvisation, googletranslate-engelska, skrattattack osv. Aa ni kan ju gissa själva hur det gick haha. Nu är jag iallafall klar med allt inom engelska denna terminen. Sen hade vi humhum där vi bara satt och lyssnade på redivisninagar. Dagen slutade med näst sista delen i spanska nationella. Det var skrivdelen och den var kul att skriva! Efter skolan gick jag till stranden med Jempa, Elvis, Lisa och Madde. 28 grader och stekande sol, helt ok. Vi var där i några timmar. Det var galet kallt i vattnet men några dopp blev det ändå. När vi kom hem satte vi oss i Jempas rum och pratade. Då slog det mig. 16 dagar. Bara 16 dagar kvar tills skolan slutar. Tror detta är första gången någonsin som jag inte vill att skolan ska sluta. Vill inte ha sommarlov. Vill inte flytta till Sverige. Vill stanna här. Hemma i Funkan. Det blev mycket tankar och lite tårar. Hur ska jag klara mig borta från alla mina fina kompisar, som nu har blivit min familj här. Från att ha träffat alla varje dag, till att bara ses någon gång i månaden. Om ens det? Åh kan inte alla bara flytta till Göteborg?? 
 
Kvällen bestod av bloggning, mat och lite plugg. Nu ska jag snart sova, PUSS 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0