kingen glider in

Tjaa tjaaa bloggen!

Elin här! Soffi propp är otroligt upptagen med att plugga alla 5000 miljoner saker just nu så hon har inte riktigt tid med det här att blogga så därför tar jag över, för jag får F i allt ändå så. okej. jag heter Elin aka vattensprutarn, M-kungen årets A osv( ni som är härifrån fattar hehehe). Jag är från uppis som är bäst ifall ni undrar ni borde besöka den fina staden. Det var väl det ni behövde veta om mig.
LIvet här är för tillfället underbart om vi struntar i alla läxor som vi oftast brukar hehe. Nejdå skoja bara vi gör vårt bästa och det är det viktigaste. Det är runt 25 å strålande sol varje dag. bamba maten äger som ni säger i götlaborg.

Nu säger min granne Bella som jag är hos nu att jag måste plugga också så får väl lysna på henne,noooottt. Ska blogga åt några andra istället hihihi.

Lite sköna bilder på mig och sofffiii!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0