Skolan gör min blogg sämst just nu. Lo siento

Nu tänkte jag låstsas som ingenting och bara ta vid bloggningen där jag slutade för någon vecka sen hehe
 
15 maj. 
Sara fyllde 18! Efter skolan satte "kaoz" gänget sig på ett tak med bakelser och choklad och firade sara. Det var super mysigt. Kvällen spenderades hemma hos Madde med Sara. Vi pluggade en kortis. Vi badade även i maddes pool, med kläderna på haha. Mer om det i ett annat inlägg. Dagen var iallafall mysig. 
 
16 maj.
Jag säger bara BAL. Dagen i skolan kändes bara onödig. Hade lite små lektioner och om jag inte minns fel hade jag säkert något prov eller 3. Efter skolan gick jag o Ellen till svensken och köpte lite gott sen gick vi till frisören för att klippa/göra uppsättning. Mest för att dte är skönt och en kul grej haha. Efter det gick jag hem till Lisa där även Bella o Elin var. Jag hjälpte Lisa o Bella med deras frisyrer och sen tog jag o Sara taxi till Los pacos där Jempa o Madde höll på att fixa sig. Vi hjälptes alla åt att fixa lockar, smink och sätta på halsband. Innan vi ringde taxi gick vi ut på terassen och tog lite bilder. Mina tjejer var så så så fina. I taxin till balen var det lite kaoz som vanligt haha. Hittade inte dit, missförstånd med chafören och överdriven dålig pik på att vi skulle till en padelklubb när vi alla satt och sa "club de padel" i varje svensk mening haha. Tillslut hittade vi det, betalade en oerhört liten peng för att ha åkt hur länge som helst och vi hade världens bästa kväll. Alla var så fina och stämningen var verkligen på topp!! Kvällen bestod av roliga nomineringar, lite tal (jag höll ett tal till min fina Madde), god mat, mycket sång, utmaningar och andra spontana saker. Vi var på ett super fint ställe där allt kändes super lyxigt. Det fanns pool, servitörer gick runt och fyllde på glas och hade massa tapas osv. Det kändes som en serie haha. Efter balen tog vi alla en buss till puerto banus (marbella) där vi gick ut. Vi hade roligt där ett tag men saknade funkan haha så jag och några andra åkte tillbaka till funkan vid 04 och gick ut där, och hade en galet rolig kväll! Det finns så mycket bilder så jag kan inte ge er alla, men här är några. Vissa från mig o jempa o vissa har jag snott eftersom jag inte hade med mig någon kamera dit hehe.
 
 
 
17 maj och resten av dagarna kommer i nästa inlägg.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0