Tisdag

Hellu! Igår hände verkligen ingenting därav ingen bloggning. Jag gick till skolan och hade en helt okej skoldag. Efter skolan blev det mattestuga ett tag följt av körskola i två timmar. När jag kom hem var jag på Jennifers rum typ hela kvällen. Jag hjälpte henne med hennes läxor, vi skypade med hennes mamma, jag testade att göra olika sorters balfrisyrer på henne osv. Innan jag gick och la mig testade jag min balklänning tillsammans med lite smycken. Balen är på fredag, lääängtar! 
 
Just nu sitter jag på svenska lektion. Snart har jag och Lisa håltimma så då ska vi gå och lägga oss i sofforna och sova, mys. Efter skolan blir det körskola igen och sen ska jag och Madde hänga i skolan medans de andra har salsaträning. 
 
Godis "skålen" som vi hade på skolan runt påsk. Den var drömmen. 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej, jag undrar hur det går till med körskolan som du går på. Om du tar körkort, kommer du ha ett spanskt eller svenskt körkort? Och är körlektionern på spanska? Berätta gärna lite om det, funderar på att gå på körskola när jag kommer dit :)

2014-05-13 @ 11:39:47
URL: http://www.idakaarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0